Saturday, February 28, 2009

Apa Kata Pengguna

Pengguna 1

Pn Habibah 38 tahun dari Keramat, KL. Saya mula mencuba kopi ni lebih kurang awal Februari 2008 setelah rakan sepejabat saya perkenalkan kopi ni pada saya. Sebelum cuba, rasa teragak-agak nak minum sebab takut tak boleh minum. Tapi bila dah cuba, rasa sedap pulak. Rasa sakit-sakit dan kebas-kebas kaki saya beransur kurang. Saya sangat gembira juga sebab lenguh-lenguh badan saya tiada lagi. Bila dah habis satu pek nanti saya nak order lagi.

Pengguna 2

Adik Nurul, 14 tahun dari Balakong, Kajang. Adik mula minum kopi susu kambing ni pada awal bulan Februari. Mula-mula minum sebab mak dah beli sebagai minuman harian saje. Dah seminggu adik minum, adik baru rasa badan adik makin ringan. Adik cuba timbang dan adik terkejut berat adik dah turun 1 kg. Sebelum ni berat adik 60 kg. Adik dah kurang makan sebab bila dah minum kopi ni rasa kenyang. Adik terus minum kopi ni sebab nak kurangkan berat badan adik.

Pengguna 3

M_Urban, 37 tahun dari Kuantan, Pahang. Saya try dah minum kopi ni. Memang rasa ada umphhh. Tapi yang penting perut yang selalu rasa sebu dah rasa ok. Rasanya kopi ni yang paling best daripada kopi-kopi lain.

5 comments:

  1. Saya dah minum...memang sedap

    ReplyDelete
  2. salam.. saya dah minum memang sedap tapi satu keraguan saya.. adakah ianya tidak mengandungi apa jua bahan yang dilarang oleh kerajaan dan kementerian kesihatan?

    terengganu
    dr TWO

    ReplyDelete
  3. salam... kopi ni memang sedap, walaupun baru mencuba,rasanya ada kelainan dari kopi yang lain lain.

    ReplyDelete
  4. salam.saya ni memang tak suka dgn kambing.makan daging kambing apatah lagi.Satu hari suami saya bli coffea ni.Tengok je gambar dah mual.Bila saya baca khasiatnya dlm website terfikir juga nak cuba.Lepas tu saya beranikan diri untuk minum.Ni dah masuk bulan ke-3 saya minum coffea ni.Ternyata berat badan saya turun sebanyak 4kg.Alhamdulillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam...satu kotak 20pek ni campur-campur produk ke ? atau satu jenis sahaja(kopi arabica susu kambing je)?

      Delete